top of page
Buscar
  • Foto del escritorRobert Casajuana Dasca

Les ànimes i els ànims

Les ànimes ens acaronen les ganes d'estimar els altres.

Les ànimes ens defineixen les llàgrimes solcades.

Moltes vegades massa estona ens oblidem de les coses bones.

Moltes vegades, massa estona, ens entreguem a les estones fosques.

Les ànimes que viuen dins de cadascú

són les bondadoses i amables

que ens conviden a deixar-nos endur

que ens incentiven a trencar tabús

que ens guien a través del cos nu.


El dia que em va caure una llàgrima

vaig descobrir que tenia ànima.

El dia que em va caure una llàgrima

vaig descobrir què m'animava.

Cada dia que passa

m'entenc més

i em sento menys culpable.

La balança és una dansa

entre l'eixam de pors

i l'enciam d'amors.


Podràs ser lluny o a prop,

podràs ser ombra o foc,

podràs ser neguit o joc,

però sempre em tindràs a prop.

Les nostres ànimes

ens serpentegen les entranyes

mentre les llàgrimes

expectants ens miren

esperant obrir-se via

pels ulls i ser oxigen.

3 visualizaciones

Entradas recientes

Ver todo

La creatura

CREATURA Acabo de veure a Filmin (una de les millors plataformes actuals de cinema de pagament) la pel·lícula guanyadora del premi Gaudí 2024. I he de confessar que m’ha encantat, potser també perquè

Qualityland

Qualityland 2.0 Ara més que mai, en el món cada vegada més consumista i tecnològic on vivim, resulta d'una necessitat gairebé fisiològica llegir aquestes dues novel·les (novel·lasses!) de Marc Uwe-Kli

La Mesías i el surrealisme

Veient els capítols de la sèrie La Mesías (una magnífica sèrie, especialment l'actuació d'Albert Pla) puc dir diverses coses: En primer lloc, que és una història crua i crítica però necessària avui en

bottom of page