top of page
Buscar
  • Foto del escritorRobert Casajuana Dasca

Malgrat

Malgrat el temps fugaç que ens escurça el temps capaç d'esfondrar-nos els fonaments,

Malgrat el temps audaç que ens furga el temps de les besades i els amors lents,

Malgrat la calma instaurada després de cada sotrac de l'ànima,

Malgrat el temps d'estimar-nos a nosaltres mateixos i tornar a ser nens,

Malgrat el temps d'esbotzar-nos els malsons amb somriures calents,

Malgrat el temps d'escriure'm i escriure't cada dia tots els meus pensaments,

No puc negar-te, no puc negar-me,

com m'agrada, mirar-te, mirar-me,

com m'agrada, estimar-me, estimar-te.

Malgrat tot això

ara només puc dir-me

que m'estimo

que em miro

que ens estimo

us estimo a tots.

Encendrem tu i jo

junts i fent-nos un

tots els focs

no vull tristors

no vull penes

no vull roques

només vull llunes plenes

i els meus llençols

i els meus dubtes

i els meus ulls

i les nostres mans

abraçades i les nostres besades lentes.

4 visualizaciones

Entradas recientes

Ver todo

Hi ha vida

Hi ha vida més enllà. Més enllà d’aquesta vida, possiblement hi ha vida. Hi ha vida més enllà del sexe, que és famós per vendre’s, que és un breu moment en el temps, uns quants minuts, potser més, pot

Coincidències en 48h

Any 2022. La calor horrorosa i enganxosa, aixafa totes i cadascuna de les coses. Dia 20 de juliol. Durant dos dies seguits, m’ha passat la mateixa cosa misteriosa. Més que cosa, en podria dir estranya

Poema

He fet un poema basat en una idea rocambolesca. Traducció lliure de la cançó "Que no es verdad" de Maldita Nerea. Jo no sé de qui ha sigut la idea De creure'ns les mentides que ens governen Enterra e

bottom of page