top of page
Buscar
  • Foto del escritorRobert Casajuana Dasca

Wa yeah!

Hi ha cançons que ens sacsegen les idees, que ens remouen emocions, que ens recorden altres cançons i ens traslladen a altres mons.


Antònia Font és un d'aquests grups que he escoltat sovint sense memoritzar-se totes les cançons, però gaudint-les profundament.


Avui comparteixo Wa yeah (Deixo la cançó i a sota de tot la lletra)


Cançó original d'Antònia Font:




Versió cantada per la Maria Hein:




Lletra de la cançó Wa yeah:


Jo cant sa lluna i s'estrella,

sa jungla i es bosc animat,

es tren, es vaixell, s'avioneta

i es teu submarí aquí aparcat.


Jo cant es cafè i sa galleta,

quan dius tu podries ser meu,

què sexy, que dolça i que freda,

wa yeah!


Sa zebra que passa un semàfor

i com se desmonta un bidet,

cosmètics i Margaret Astor

ja sé com s'escriu Juliette.


Jo cant sa rosa i es cactus

i moltes més coses també,

un llapis d'Ikea, un pistatxo,

wa yeah!


Què divertit lo que escric

quan estic avorrit,

per exemple es teu cos,

es jersei destenyit,

es carrer blanc de sol,

es meu cos a damunt,

per exemple, es teu llit

de penombra i llençols

amb es termo espenyat,

per exemple dormits ...


Jo cant sa lluna i s'estrella,

sa jungla i es bosc animat,

es tren, es vaixell, s'avioneta

i es teu submarí aquí aparcat.


Jo cant sa fruita vermella

i quan acabi riuré,

calàpets, nenúfars, princeses,

wa yeah!


Què divertit lo que escric

quan estic avorrit,

per exemple es teu cos,

es jersei destenyit,

es carrer blanc de sol,

es meu cos a damunt,

per exemple, es teu llit

de penombra i llençols

amb es termo espenyat,

per exemple dormits ...


Què divertit lo que escric

quan estic avorrit,

per exemple es teu cos,

es jersei destenyit,

es carrer blanc de sol,

es meu cos a damunt,

per exemple, es teu llit

de penombra i llençols

amb es termo espenyat,

per exemple dormits ...


https://www.viasona.cat/grup/antonia-font/batiscafo-katiuscas/wa-yeah

5 visualizaciones

Entradas recientes

Ver todo

La creatura

CREATURA Acabo de veure a Filmin (una de les millors plataformes actuals de cinema de pagament) la pel·lícula guanyadora del premi Gaudí 2024. I he de confessar que m’ha encantat, potser també perquè

Qualityland

Qualityland 2.0 Ara més que mai, en el món cada vegada més consumista i tecnològic on vivim, resulta d'una necessitat gairebé fisiològica llegir aquestes dues novel·les (novel·lasses!) de Marc Uwe-Kli

La Mesías i el surrealisme

Veient els capítols de la sèrie La Mesías (una magnífica sèrie, especialment l'actuació d'Albert Pla) puc dir diverses coses: En primer lloc, que és una història crua i crítica però necessària avui en

bottom of page