top of page
Buscar
  • Foto del escritorRobert Casajuana Dasca

Matrix

L'altre dia vaig veure la primera pel·lícula de la saga Matrix. No l'havia vist fins ara. Em va emocionar. Em va semblar molt bona.

La manera com argumenta l'hipotètic món fictici, la simulació i el control sobre la població em va semblar brillant.

Hi ha certes coses que no vaig acabar d'entendre, però crec que l'objectiu de la pel·lícula no és entendre-ho tot.

El que no tinc tant clar és si voldré veure les altres pel·lícules de la saga Matrix.

He llegit que no són gaire bones.

4 visualizaciones

Entradas recientes

Ver todo

La creatura

CREATURA Acabo de veure a Filmin (una de les millors plataformes actuals de cinema de pagament) la pel·lícula guanyadora del premi Gaudí 2024. I he de confessar que m’ha encantat, potser també perquè

Qualityland

Qualityland 2.0 Ara més que mai, en el món cada vegada més consumista i tecnològic on vivim, resulta d'una necessitat gairebé fisiològica llegir aquestes dues novel·les (novel·lasses!) de Marc Uwe-Kli

La Mesías i el surrealisme

Veient els capítols de la sèrie La Mesías (una magnífica sèrie, especialment l'actuació d'Albert Pla) puc dir diverses coses: En primer lloc, que és una història crua i crítica però necessària avui en

bottom of page